Pandemija že dve leti kroji usodo najrazličnejših dogodkov, med katere seveda sodijo tudi tehnološke konference. In ko je že kazalo, da se bo
Consumer Electronics Show (CES), ki naj bi se odvijal
od 5. do 8. januarja 2022, vrnil v normalne vode, je povečanje števila okužb v ZDA vse skupaj spet postavilo na glavo. Samo ta teden so svojo fizično udeležbo
odpovedali T-Mobile,
Amazon,
Meta,
Twitter,
Pinterest,
iHeartRadio in še nekateri, obisk pa so odpovedali tudi nekateri znani mediji, kot so
The Verge,
CNET,
Engadget,
TechCrunch,
TechRadar in
Tom’s Guide.
LG je zaenkrat še odločen, da pride v Las Vegas, vendar tam ne bo imel tradicionalnega razstavnega prostora ampak bo svoje izdelke predstavljal s pomočjo kod QR in sistemov izboljšane resničnosti (AR),
Sony,
Samsung in
Google pa se v času tega pisanja še niso dokončno odločili kako in kaj, a budno »spremljajo lokalne razmere«… Je CES v fizični obliki sploh še smiseln?
Pri
Consumer Technology Association (CTA), organizatorju prireditve še niso obupali: »T
a trenutek smo osredotočeni na to, da prireditev izvedemo, upoštevajoč vse varnostne protokole in tako zagotovimo, da se bodo razstavljavci in obiskovalci počutili varno in udobno,« je za Adweek povedal njihov tiskovni predstavnik.
Vir:
Adweek