
Outbound je igra, v kateri igralec samostojno ali v sodelovanju z do tremi drugimi uporabniki upravlja električni avtodom. Glavni cilj je zbiranje virov, gradnja orodij in razširitev mobilnega doma z uporabo pridobljenih načrtov iz razpršenih radijskih stolpov. Sistem igre temelji na reciklaži materialov, energetski samooskrbi (biogorivo, sončne celice, vetrne turbine) in modularni konstrukciji, kjer igralec ustvarja lastno bivalno enoto z delavnico in vrtom. Igra ne vključuje sovražnikov ali nevarnosti, temveč spodbuja počasno raziskovanje, nabiranje hrane in nadgradnjo opreme. Omejitev nosilnosti nahrbtnika ter potreba po spanju za regeneracijo dodajata minimalne preživetvene elemente.

Največje nadgradnje bete vključujejo novo obalno območje z gozdovi sekvoj in plažami, razširjeno vsebino dnevnika ter interaktivnega pasjega spremljevalca, ki pomaga pri raziskovanju in transportu predmetov. Del terminalov zdaj zahteva dodatne predmete za odklepanje načrtov, kar povečuje kompleksnost raziskovanja. Estetske in zbirateljske komponente, kot so vrtni palčki, dopolnjujejo izkušnjo z manjšimi interaktivnimi cilji.

Igra je tehnično stabilna, prevodi v nekatere jezike so menda že dokaj daleč, končna izdaja 1.0 pa je za Windows in macOS načrtovana za drugo četrtletje 2026. Outbound je zasnovan kot sproščujoča simulacija trajnostnega potovanja, ki temelji na mehaniki zbiranja virov, energetske optimizacije in postopnega nadgrajevanja lastnega vozila, brez tekmovalnih ali časovnih pritiskov. Rezultat je počasno, a tehnično natančno oblikovano okolje, ki združuje raziskovanje, gradnjo in samostojno načrtovanje energije v okvirih realistično omejenega naravovarstvenega prostora.
Cena igre še ni znana.
▪